DEVIL OF MY LIFE

SHARE /
Product Code : 9789671512401
Normal Price
: MYR 30.00
SMOCard Member Price
: MYR 27.00 (Save MYR 3.00)
(Become a SMOCard Member Now!)
Size : -
Color : -
Weight : 0.445
Product Status : Out Of Stock
Qty :
Click on thumbnail for larger view.

TERBITAN: MADEMOISELLE]

PENULIS: MISS ELLE

Bermula dengan pertemuan dengan seorang anak guaman disebalik  ' pagar besi ' , hidup Rasya Imani berubah sepenuhnya

apabila dia diculik oleh anak guamannya sejurus kes itu selesai. Nasibnya malang apabila dia diculik dan dibawa ke sebuah

pulau yang tidak diketahui lokasinya. Sebuah pulau yang penuh dengan kuncu-kuncu si 'Devil' yang sentiasa berkawal di seluruh

pulau tersebut.

     "Perlu ke kau culik aku macam ni? Kau tahu kan apa akibat daripada perbuatan kau ni?" ~ Rasya Imani.

      "Aku memang dilahirkan untuk melanggar undang-undang Dan kau pula? Dilahirkan untuk pertahankan aku dengan pengetahuan

yang kau ada di dalam mahkamah." ~Norman Daniel Eduardo

       "Bukan ke kita ibarat pasangan yang serasi? Kau tak rasa ke tanpa penjenayah macam aku ini, peguam macam

kau takkan dapat kerja?" ~ Norman Daneil Eduardo.

       "Kau nak apa sebenarnya daripada aku, Daniel? Aku dah sedaya upaya bantu kau dan kes kau pun dah selesai. Tolonglah

lepaskan aku. Kau nak apa?! Beritahu aku cepat! Aku tak ada masa nak layan kegilaan kau, Daniel!" ~ Rasya Imani

       "Aku nak kau. Welcome to hell. Rasya!" ~ Norman Daniel Eduardo



Shopping Cart (0) Total: MYR 0.00 Checkout Clear Cart
Cart is empty