Home > Products > BOOK > Novel > BAHAGIA YANG TERSIMPAN
BAHAGIA YANG TERSIMPAN
enlarge

BAHAGIA YANG TERSIMPAN


Rating: 0 out of 100 - based on 0 review(s) | Write Review | Add to Compare
RM27.00  
Item details
SKU: 9789672137603

Stock: Out of stock

Brand: IDEA KREATIF
Penerbit: IDEA KREATIF
Penulis: HERA HASHIM
Product Code: 9789672137603
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

TERBITAN: IDEA KREATIF

PENULIS: HERA HASHIM

Wafie dan Iqbal, sama macam kucing dengan anjing. Sejak azali manusia yang bernama Iqbal tu kerjanya

memang cuma mengganggu ketenteraman hidup Wafie.

" Umur dah boleh jadi mak orang tapi masih hodoh. Kalau macam ni, sampai bila pun orang tak nak kahwin

dengan kau." - Iqbal

Itu kisah dulu-dulu. Tapi lepas lama tak jumpa, tiba-tiba Iqbal muncul. Mengejutkan Wafie bila Tok Abah

buat pengumuman, cucu lelakinya - Iqbal Uzayr dan cucu perempuannya - Noor Wafie, mahu disatukan.

Lebih mengejutkan Wafie bila Iqbal terus setuju.

" Oh! C'mon Iqbal, kau bukan suka aku pun," - Wafie

" Aku tak ada niat nak bantah rancangan Tok Abah. Dan tak, aku memang tak suka kau." - Iqbal

Tak suka, tapi setuju kahwin. Apa sebenarnya yang Iqbal mahu? Wafie pening memikirkan tapi atas

nama Tok Abah, dia akur setuju.

Iqbal beri tempoh 8 bulan untuk mereka mencuba. Jika gagal, berpisah. Tapi bagi Noor Wafie, kegagalan

itulah yang dia takut. Hidup sebumbung dengan Iqbal walau dalam tempoh yang singkat, hatinya diuji

hebat.

" Saya cuba jadi isteri yang terbaik untuk awak tapi rasanya tak cukup baik." Pipi Wafie dah basah.

" Kau dah jadi isteri cukup baik untuk aku. Cukup baik sampai aku rasa tak layak dapat kau." Iqbal

tarik tubuh Wafie ke dalam pelukannya.

Apa yang terjadi selepas 8 bulan berlalu? Benarkah seperti apa yang Wafie tahu, Iqbal 'gunakan' dia

untuk move on dari Ameera? Atau, mungkinkah ada rahsia lain yang Iqbal sembunyikan?

Delivery Info

Cash on delivery not available

Payment Methods