Home > Products > Book > Novel > SEPAHIT KOPI SEMANIS CHAM
SEPAHIT KOPI SEMANIS CHAM
enlarge

SEPAHIT KOPI SEMANIS CHAM


Rating: 0 out of 100 - based on 0 review(s) | Write Review | Add to Compare
RM27.00  
Item details
SKU: 9789838220194

Stock: Stock available

Brand: FAJAR PAKEER
Penerbit: FAJAR PAKEER
Penulis: SYIMA SYAWAL
Product Code: 9789838220194
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

TERBITAN: SYIMA SYAWAL

PENULIS: FAJAR PAKEER

" Aku akan potong gaji kau sebab patahkan batang anak lada tu." - FAWWAZ RADI

" Eh mana boleh, namanya pun dah 'ter' ... bukan sengaja pun," -  DAYANG IRDINA

" Cuba aku 'ter'patahkan jari kau, kau nak tak?" - FAWWAZ RADI

" Eh jangan tuan muda. Nanti tuan muda 'ter' khawin pula dengan saya sebab dah patahkan jari saya ni...

tuan muda nak ke ada isteri jari yang dah patah? Tak nak, kan...kan?" - DAYANG IRDINA

Dari tak suka, boleh saja bertukar menjadi cinta. Dari menyampah boleh saja menjadi gila bayang.

Jampi apa yang Dayang dah buat sampai Fawwaz yang hatinya suam-suam kuku mula berbunga-bunga

cinta. Bagi Dayang, Fawwaz Razi adalah pelajaran terindah dalam hidupnya. Tidak mungkin dia akan

mengubah hatinya untuk lelaki lain.

" Cinta abang sebanyak air di lautan. Tak pernah sedikit pun berkurangan."- FAWWAZ RADI

" Cinta saya sebanyak darah yang mengalir di tubuh kita. Yang memisahkan hanyalah sebuah

kematian." - DAYANG IRDINA

Namun sudah dinamakan manusia, pasti hidup sentiasa diuji. Hanya kerana fitnah mereka berantakan.

Kepercayaan hilang sekelip mata. Dayang menderita, Fawwaz sengsara.

Benarkah akhir bahagia memang ada meskipun tidak seperti yang kita duga? Dalam gelapnya hati yang

terluka, masih adakah pelangi yang menerangi?

Biarpun cinta itu sepahit kopi atas semanis cham. Jika betul bancuhanya, pasti nikmatnya terasa. Begitulah

perjalanan sebuah cerita cinta. Tak selamanya cinta itu manis, tak selamanya cinta itu pahit.

Delivery Info

Cash on delivery not available

Payment Methods