MAAF JIKA AKU TAK SEMPURNA
enlarge

MAAF JIKA AKU TAK SEMPURNA


Rating: 0 out of 100 - based on 0 review(s) | Write Review | Add to Compare
RM34.00  
Item details
SKU: 9789675067983

Stock: Stock available

Brand: KAKI NOVEL
Penerbit: KAKI NOVEL
Penulis: ACIK LANA
Product Code: 9789675067983
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

TERBITAN: KAKI NOVEL

PENULIS: ACIK LANA

Di saat itu...
Luqman: "Tolong sikit eh, kalau tak kena paksa memang saya takkan kahwin dgn awak. Perempuan macam ni nak buat bini? Memang tak la..."

Melina: "Sedarlah kau tu bekas pekebun sayur merangkap driver aku. Layak ke kau menginginkan aku? Takde cermin kat rumah? Pergi balik cermin muka kau sikit!"

Dua dunia yang berbeza bagai langit dan bumi ditemukan dalam suatu ikatan yg tidak pernah terduga. Melina yang liar dan bebas digandingkan dengan Luqman yang matang dan penuh tertib atas dasar wasiat yang tidak boleh ditolak. Rasa benci dari dua hati itu menggambarkan ikatan yang tersimpul longgar itu akan terurai dan meranapkan tiang istana mereka yang dibina tanpa rela. Kehadiran Sarah yg berbelas tahun memendam perasaan kepada Luqman dan kemunculan Hariz yg menagih cinta Melina mewujudkan pelbagai perasaan yg tidak pernah terfikir akan lahir dari hati yang penuh rasa benci. Benarkah perasaan terlalu benci boleh mewujudkan perasaan cinta yang terlalu mendalam? Dan mampukah perkahwinan tanpa rela bertukar menjadi satu ikatan yg bisa membuka jalan ke pintu syurga?

Di saat ini...

Luqman: "Kalau abang tak cinta, takkan abang rasa rindu setengah mati macam ni."
Melina: "Mel tak boleh fikir apa bila tak nampak abang depan mata."

Delivery Info

Cash on delivery not available

Payment Methods