Free shipping for orders over RM100 Shop Now!
icon-search
icon-search
  • template_novel.png

NOVEL MELAYU FULL HOUSE KONSERTO CINTA BUNGA

RM 27.00
- +
code
icon-bag Add to Cart
Home

Terbitan: FAJAR PAKEER
Penulis: ANASTASIA QIRANA [AQ]

Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja.

INDAH MELATI
"Buku lagi?" - MELATI
"Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun." - LEE
Lelaki... Serba-serbinya baik sebelum dapat. Perangai sebenar, tunggu sesudah memiliki. Dia tidak mahu tersilap lagi, cukuplah hanya sekali.

MANIS TERATAI
"Awak lelaki yang sempurna, Qarl. Saya ni perempuan yang tak macam perempuan, hidup saya ni berkisarkan sepana, playar, pemutar skru, soket, WD-40, bla bla bla...." TERATAI
Teratai hanya mahu berpijak di bumi yang nyata. Pengajaran lalu, cinta bukanlah segala-galanya.

ANGGUN MATAHARI
"I tak suka main puzzle, Norman. Berterus terang aje." - ANGGUN
"I'm kissing you... with my eyes. This is what I'm doing right now." - NORMAN
Anggun dah biasa hidup sendiri. Salahkah andai dia menolak Norman yang banyak rahsia?

DINDA KEMBOJA
"Hantuuuuuu!" - CHASE
Kemboja keluh kesal. Ikut hati, mahu sahaja di-aikido-kan tubuh tegap di hadapan.
Kemboja = bunga kubur = hantu?
Formula mana kapten ragbi ni ambil? Imaginasi terlampau sungguh!!!

SERI ORKID
"Boleh tak kalau saya nikah dengan Orkid minggu depan? Dah tak sanggup nak pandang dia tanpa buat apa-apa." - IZDIHAR
"Pakcik...!! Gatal tu cover sikit boleh tak?" - ORKID
Orkid bengang. Rasa macam nak sental urat saraf cikgu pesara dengan berus sabut coklat yang keras tu.
Ini coretan Sang Bunga bertemu Si Kumbag. Mekar manyatu sukma, harum menyentuh jiwa.
Ada yang molek, tidak kurang yang ribut. Ada yang manis, tidak kurang yang pahit. Melangkah menyusuri alunan takdir, akan termeteraikah pengakhiran bahagia untuk kisah mereka yang baru sahaja bermula?

Your Cart

Your cart is currently empty.

Continue browsing here.