Free shipping for orders over RM100 Shop Now!
icon-search
icon-search
  • signature.png
  • 5333edaae2b3d08a26b19729fb8257091557199105-nm.jpg

SIGNATURE JALANAN [IMAN PUBLICATIONS]

RM 33.00
- +
code
icon-bag Add to Cart
Home

TERBITAN: IMAN PUBLICATIONS
PENULIS: TEME ABDULLAH
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..."

"Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain."

"Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..."

"Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jadi sama macam orang lain."

Your Cart

Your cart is currently empty.

Continue browsing here.