• Free MEMOPAD 2022 for orders over RM30 Shop Now!
icon-search
icon-search
  • signature.png
  • 5333edaae2b3d08a26b19729fb8257091557199105-nm.jpg
DISCOUNT 15%

[IMAN PUBLICATIONS] - SIGNATURE JALANAN by TEME ABDULLAH

RM 28.05
- +
code
icon-bag Add to Cart Whatsapp order
Home

TERBITAN: IMAN PUBLICATIONS

PENULIS: TEME ABDULLAH

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..."


"Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain."


"Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..."


"Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jadi sama macam orang lain."

Your cart is currently empty.
Continue shopping