Home > Products > Book > Novel > DIA KETUK PINTU HATIKU
DIA KETUK PINTU HATIKU
enlarge

DIA KETUK PINTU HATIKU


Rating: 0 out of 100 - based on 0 review(s) | Write Review | Add to Compare
RM23.00  
Item details
SKU: 9789674691035

Stock: Out of stock

Brand: KARYA SENI
Penerbit: KARYA SENI
Penulis: AZIMAH LILY
Product Code: 9789674691035
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

TERBITAN: KARYA SENI

PENULIS: AZIMAH LILY

Nur Hasliya meneruskan hidup dalam trauma yamg dihadapinya setelah terselamat daripada kemalangan

ngeri. Pintu hatinya untuk lelaki tertutup setelah kejadian ngeri tersebut. Namun, kehadiran Adli, merangkap

sahabat abang kembarnya mengetuk hatinya untuk jatuh cinta lagi.

Shahrul Adli melarikan diri ke Perlis setelah cintanya dikhianati kekasih hati, Rita dan abangnya sendiri. Namun,

ketika hatinya terubat, Rita hadir menagih kembali cintanya. Adli buntu. Tiada siapa yang boleh membantunya

melarikan diri daripada pujuk rayu Rita melainkan Liya.

" Ini Liya, bakal isteri aku. Kami akan bertunang dan berkhawin tak lama lagi. I dah move on. So kita

masing-masing ikut haluan sendiri. So, jangan buat kecoh di sini." - SHAHRUL ADLI

" So nak buat macam mana sekarang ni?" - NUR HASLIYA

" Kita kahwin!" - SHAHRUL ADLI

Kerana budi, Liya sanggup menerima cadangan Adli untuk mengahwininya walaupun dia tahu hati Adli

hanya untuk Rita. Sehinggalah pada hari janji terpateri, Adli melarikan diri bersama Rita. Liya kelu

seribu bahasa. Bagaimana mampu dia mengharungi hidup dengan tohmahan orang kampung sekali lagi?

Setelah mengetahui cerita sebenar, Adli menjejaki Liya sehingga ke rantau orang.

" Hati manusia ni kompleks. Sekarang dia cakap cinta. Esok lusa cakap simpati pula. Cukuplah

sekali hati aku disakiti dan dikhianati. Kepercayaan aku kat dia dah hilang. Dia cakap apa-apa pun aku dah

tak percaya. Sekarang ni, aku nak fokus kat diri aku sendiri. Aku tak nak fikir pasal orang lain. Aku harap

sangat hangpa semua faham." - NUR HASLIYA

Dapatkah Liya terima Adli semula? Adakah cinta atau simpati yang dirasai oleh Adli selepas mengetahui

cerita sebenar? Berjayakah Adli mengetuk pintu hati Liya buat kali kedua?

Kerana budi, aku jatuh hati...

Delivery Info

Cash on delivery not available

Payment Methods