Home > Products > PROMOSI SEKOLAH DAH BUKA (22/06/2020 - 06/07/2020) > LILI BUAT NAJAH BY Nazurah Aishah
LILI BUAT NAJAH BY Nazurah Aishah
enlarge

LILI BUAT NAJAH BY Nazurah Aishah


Rating: 0 out of 100 - based on 0 review(s) | Write Review | Add to Compare
Promotion ends
RM  25.00  18.75  
Item details
SKU: 9789672321217

Stock: Stock available

Brand: PENULISAN2U
Penerbit: Fajar Pakeer
Penulis: Nazurah Aishah
Product Code: 9789672321217
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua.

“Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali tengok Tasha abang, rindu jadi lenyap... Bertukar menjadi cinta.”- SYAHRUN NAJAH

Janji disulam untuk setia selamanya. Namun, kebahagiaan yang dicari tidak mudah seperti yang disangka. Dan... Berani Najah berkahwin di sana tanpa pengetahuan mamanya, lebih berani lagi dia memilih jodohnya sendiri bukan dengan wanita pilihan mamanya. Syahrun Najah memang anak yang selamanya menguji kasih sayang mama.

“Awak pilih dia atau mama?! Pilih salah satu, Najah... Kalau awak sayangkan mama, awak ceraikan dia tapi kalau awak pilih dia, awak jangan panggil mama lagi, awak anak derhaka!” - TUNKU HELENA

Sebahagian hati Tasha memujuknya untuk memulangkan Najah kepada mamanya dan dia sanggup berkorban untuk kebahagiaan mamanya tetapi hakikatnya Tasha sedar dia hanya melukakan hati Najah.

“I can’t live without you... And I am so down when you left me... Tak terbayang macam mana hidup abang jika Tasha betul-betul pergi tinggalkan abang. I need you here with me, you are my strength... Don’t leave me ever again, sayang. Abang boleh mati kalau Tasha tak ada...”- SYAHRUN NAJAH

“Tasha janji, bang... Apa pun terjadi lepas ni, Tasha tak akan tinggalkan abang... Maafkan Tasha...” - TASHA

Cintanya yang suci terhadap Najah membuatkan dia untuk tidak berputus asa mempertahankan rumah tangganya. Namun, hatinya tiba-tiba runtun apabila mendengar permintaan daripada wanita paling tinggi darjat dalam hidup Najah. Sudah puas dia menabur usaha, namun hati Tunku Helena masih tidak menerimanya.

Demi cintanya terhadap Najah, dia tidak boleh menyerah kalah dengan membiarkan perkahwinan mereka musnah sehinggalah dia dikejutkan dengan satu hakikat yang amat memeritkan. Najah, telah kau tunai semua janji tapi satu kau mungkiri... Untuk hidup bersamaku.

Delivery Info

Cash on delivery not available

Payment Methods